CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

25 februari 2012

Spelen Met Restjes - 3 Suisses

Spelen Met Restjes - 3 Suisses

De 2 boekjes die ik gisteren liet zien krijgen  een vervolg.
Inmiddels heb ik begrepen dat er ooit  8 deeltjes van zijn uitgegeven

Spelen met Restjes deel 1 t/m 6
Het vrolijke Restenboek
Plezier met resten

Het zijn echt hele leuke boekjes met veel herkenbare patroontjes van vroeger.
Petroontjes die we als kind ook maakte tijdens de handwerkles. Een stukje handwerknostalgie ..
Na een zoektocht over het wereldwijde web vond ik zowaar alle deeltjes :-)  op een oude vergeten site van Multiply...Ik ken de persoon niet  maar ze komt uit Belgie en ze heet Georgieke...De site wordt helaas  ook niet meer bijgehouden en je kan er ook alleen maar bij als je zelf ook een acount hebt. Ooit heb ik daar een site aangemaakt  maar omdat het niet erg handig in gebruik is ook weer mee gestopt. Maar ik wil  Georgieke via deze weg  enorm bedanken. (mocht ze het ooit lezen) Dolgelukkig dat ik nu alle deeltjes in mijn bezit heb wil ik ze eigenlijk ook niet voor mezelf houden. en geef ik ze door aan iedereen die ik er blij mee kan maken. Het zijn oude boekjes en erg moeilijk nog om tweedehands te krijgen..en als ze er zijn dan wordt er vaak 5 euro per deeltje voor gevraagd. En dat heb ik er nou net niet voor over  :-)))  Ik ben nu allang blij en zeer tevreden met deze gescande versie's  ..
Wat heb ik nu gedaan ik heb van alle boekjes 1 rar bestand gemaakt die je kan downloaden en uitpakken met winrar. een programma wat eigenlijk niet op een pc mag ontbreken ;-)
Het is een bestand van 113 mb en geupload via mediafire
Bij het uitpakken krijg je 8 mapjes  met jpg bestanden..
Ik zou zeggen heel veel plezier ermee. :-)))














15 reacties:

ChériesCrochet

Ik ken Georgieke wel, ze is lid van vele poppenclubs op Clubs,nl ;-)
Hartelijk dank voor de boekjes !!

Andina

Wauw, dat meen je! Geef je die boekjes zomaar gratis weg? Wat geweldig! Ik zat me al helemaal te verlekkeren bij je vorige blogje haha. Ik ga ze zeker downloaden en wil je heel erg bedanken!

Elizabeth

Hé, dat is leuk... Een paar boekjes heb ik hier thuis liggen, van m'n zus geleend. Zij doet er echt helemaal niks meer mee, maar ze zijn van haar hè. Ik doe er eigenlijk ook niets mee hoor, want ze liggen hier ook te liggen.
Ik download jouw bestand en wie weet als ik nog eens een keer zit te bedenken wat ik nu eens zou kunnen gaan maken..., dan heb ik ze achter de hand. Ik vind ze vreselijk leuk om te zien.
Super bedankt voor het inscannen, want dat is toch echt wel een tijdrovend werkje!

Groetjes, Elizabeth

Dorien

Wat goed van jou, je bent een echte computertechneut! Wat dat scannen betreft, ik dacht daar ook even gebruik van te maken maar de plaatjes worden er niet mooier op. Het zijn hele leuke boekjes maar wel voor de echte breister volgens mij.

Linda

Goh Petra,wat knap dat jij dat jij dat allemaal kan op de pc. en die leuke boekjes gaan ik eens op mijn gemak bekijken ,dank je wel en fijn weekend!

Sandra's Handmade

Hey Petra,

wat geweldig dat je ze allemaal gevonden hebt en nog geweldiger dat je ze deelt. Heeel hartelijk bedankt daarvoor.

heel fijn weekend

groetjes Sandra

Moos

Wat lief dat je je boekjes voor ons neerzet meis! Vind het helemaal geweldig :-)
Dank je wel!!!!!!

(en als je me nu zoekt dan ben ik aan het downloaden hihihihihi)

Fijn weekend!!!!!!!!!

Aankleedpopje

Supertof! En wat lief dat je alle boekjes gescand hebt! Ik moet trouwens ook nog ergens van die boekjes hebben, maar dan van poppenkleertjes maken.

Moos

Het is gelukt om ze te downloaden!!!!
Helemaal heerlijk!!!!

Anoniem

Mij lukt het niet om ze te downloaden. Ik zou graag het brei boekje en haakboekje van Lucinda Guy willen bekijken.Als je ze nog eens tegenkomt en je hebt ze dubbel wil ik het graag van je overnemen. Die gebreide muisjes vind ik zo schattig, groetjes Roos.

Jacomijn

Ik heb 'm ook gedownload, maar toen ik het bestand wilde openen, werd ik doorgeleid naar een of andere website en toen begon ik toch te twijfelen. Ik ken dit programma niet, Petra, en klopt het dat je ervoor moet betalen?

caroline

wat ben jij toch een lieverd !
maar zoals altijd lukt het niet ze te downloaden
dompers !
groetjes uit belgie

Anoniem

Dankjewel!!! Ik heb ze gedownload en het ziet er heel mooi uit: dankjewel voor je moeite!!
Groetjes, Evelyne

Marian

Wat lief van je om ze met ons te delen. Ik ken ze nog van vroeger. Heel erg leuk om ze weer te hebben, al is het dan digitaal :-). Heel hartelijk dank.

Mo & Ro & To

Is deze download misschien nog beschikbaar?

Een reactie posten